maandag 11 januari 2016

Stampin'Up! YouTube a Nice cuppa deel 1




Hoi hoi,

We starten weer met een nieuwe week en zoals ik vrijdag
al zei staat deze week "a Nice cuppa" in de hoofdrol. Deze set is
echt té leuk en heeft een hoog "heb" gehalte.

Gelukkig is er een bundelprijs en krijg je, bij aanschaf van de bundel
(stempelset + stansen) 15% korting.




Ook start ik vanaf deze week met het plaatsen van tutorials. 
Dus ben je niet in de gelegenheid om het filmpje te kijken, maar wil je 
wel graag het project maken, dan kun je dus de tutorial
erbij pakken. Ik zal niet van alle projecten een tutorial maken, maar
zo af en toe eens is toch wel erg leuk :-)



Veel kijkplezier!



Tot stempels!


Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! demonstratrice



Built for Free Using: My Stampin Blog

3 opmerkingen:

  1. SUper leuk doosje, dank je wel ga ik zeker maken met deze prachtige set!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kadootje Hélène! Dankjewel voor weer een leuk filmpje en het patroon.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thee...mijn favoriete onderwerp en 'drankje'.
    Ben heel benieuwd wat je allemaal gaat doen deze week met deze set.
    Je doosje voor theezakjes vind ik errug leuk, dank je wel voor het patroon en filmpje

    BeantwoordenVerwijderen